ESTUDI

23/7/15

Divendres passat em va trucar la Maria Lucea de la televisió local de Reus Canal Reus TV per si volia fer una entrevista i parlar de la meva experiència amb Pinterest.

Aquestes coses les accepto així, dient que si d'entrada i ben ràpid perquè si les pensés 10 segons més, no les faria... Així que el dilluns 20 de juliol, la Maria va venir a casa i em va fer l'entrevista. La veritat és que m'ho va posar molt fàcil i vam passar una molt bona estona parlant abans i després de la gravació. Gràcies Maria! 

Per sorpresa meva, l'entrevista va sortir ahir al telenotices del migdia O.o i aquí us el deixo aquí per si el voleu veure :) 


I ja que havia de venir la tele, vaig aprofitar per posar una mica d'ordre al meu "estudi", que en realitat és la meitat longitudinal d'una habitació de casa (l'altre meitat està ocpuada per armaris imprescindibles en la infraestructura familiar). Vaig tornar a posar el racó de lectura per a les nenes, vaig moure coses, vaig desar-ne d'altres, vaig fer neteja... i vaig fer algunes fotos per recordar el moment. 











Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada