FINAL

28/2/15

Hem arribat al final del repte que ens va proposar Victòria Peñafiel: intentar fotografiar el nostre dia a dia durant el mes de febrer tal qual, sense retocs, sense edulcorants. Al llarg del mes hi ha hagut dies de tot, més i menys inspirats, però tots m’han empès a anar un passet més enllà i mirar de treure una foto del meu dia a dia sense tants prejudicis estètics. A creuar estúpides línies mentals que a vegades ens limiten més que no pas ens obren camins a noves formes i dimensions creatives.

I sense la meva càmera tot això no hauria estat possible. Companya i testimoni de molts moments de la meva vida des de fa sis anys. Amb ella he après, m’he sorprès, m’he enfadat, he sentit, he vibrat. És molt bàsica, està molt gastada i cada vegada que penso que ja li convé un recanvi, em sorprèn i em torna a donar les millors fotos que he fet mai. Es pot estimar un aparell?

Espero poder seguir creuant línies creatives amb ella. Sé que encara ens queden moltes persones, llocs, coses i sobretot, moments per fotografiar.

Feliç vespre a tothom i moltíssimes gràcies per haver-me seguit durant aquest mes. Victòria Peñafiel,  moltes gràcies per proposar-nos aquest repte, ha estat un autèntic plaer.


Hemos llegado al final del reto que nos propuso Victòria Peñafiel: intentar fotografiar nuestro día a día durante el mes de febrero tal cual, sin retoques, sin edulcorantes.  A lo largo del mes ha habido días de todo, mas y menos inspirados, pero todos me han empujado a ir un pasito más allá y mirar de sacar una foto de mi día a día sin tantos prejuicios estéticos, a cruzar estúpidas lineas mentales que a veces nos limitan mas que no nos abren caminos a nuevas formas y dimensiones creativas. 

Y sin mi cámara todo esto no habría sido posible. Compañera y testimonio de muchos momentos de mi vida desde hace seis años. Con ella he aprendido, me he sorprendido, me he enfadado, he sentido, he vibrado. Es muy básica, está muy gastada y cada vez que pienso en que ya conviene un recambio, me sorprende y me vuelve a dar las mejores fotos que he hecho nunca. Se puede querer a un aparato?

Espero poder seguir cruzando líneas creativas con ella. Sé que todavía nos quedan muchas personas, sitios, cosas y sobretodo, momentos que fotografiar.

Feliz tarde a todos y muchísimas gracias por haberme seguido durante este mes. Victòria Peñafiel muchas gracias por proponernos este reto, ha sido un auténtico placer.