DENIM JACKET

20/1/15

Aquesta és la meva jaqueta texana. 

Bé, en realitat, no és meva, és de la meva germana Anna que (per pesada) me la va regalar deu fer 5 o 6 anys. Però la jaqueta ve de més lluny. Diria que aquesta Levi's Engineered deu ser del 2000.

Es comencen a desfer els punys. Per més que la rentem, ja no queda mai ben bé neta. És estranya, curta i té les mànigues girades. És tant petita que gairebé no puc cordar-la. La veig antiga i passada de moda. Però és com la meva segona pell blava. I m'encanta.


This is my denim jacket

Well in fact it's not mine, it's from my sister Anna. She gave it to me 5 or 6 years ago. But it's older. I think that this Levi's Engineered is from the year 2000.

The cuffs begin to fray. Although we wash it often, never gets completely clean. It's rare, short and has twisted sleeves. It's so small that I can't button it. It's vitage and old fashioned. But it's like my second blue skin. I love it.