INVENTORY ROOM

3/11/14

Ha passat com una exhalació. Divendres al matí marxava cap a Barcelona carregada amb posters, postals, nines, puzzles i el nou calendari 2015 per muntar el meu stand al Inventory Room, la venda efímera d'objectes de decoració organitzada per Singulares Magazine
I avui ja sóc aquí, al meu estudi amb la ressaca i el somriure tonto que et queda quan has passat per una experiència tant guapa! :)

 
Han estat tres dies super intensos de conèixer un munt de persones, de veure les seves reaccions davant els meus dibuixos, de compartir espai amb companys expositors fantàstics amb productes únics i excepcionals i, perquè no dir-ho, d'un èxit total en vendes.
Ha estat un no-parar! Un continu de passar persones, de preguntar, d'explicar, saludar i de fer-la petar. Volia fer una passejada en calma per totes les parades i fer-ne un post comme il faut de tots els expositors. Però quan per fi vaig tenir una estoneta per poder fer-ho, vaig adonar-me que havia oblidat la càmera a casa! Així que el poc que vaig fer va ser amb el mòbil que té una càmera pèssima... en fi!


I, evidentment, tot això no hauria estat possible sense una organització perfecta que ens ha dedicat amb molt d'amor el seu temps i el seu esforç perquè tot, absolutament tot, rutllés a la perfecció. Moltes gràcies a la gent de Ailaic (un local increïble!), a la Natàlia i el seu mini ajudant, a la Maria, a la Bàrbara i en especial a l'Olga. Moltes, moltes felicitats i moltes gràcies per fer-ho tot tant fàcil i tant bonic! Fins la propera!
Foto de família via Singulares Magazine Instagram

6 comentaris :

  1. Que guai!!! :) Jo avui també en parlo però des del punt de vista del visitant! :)

    ResponElimina
  2. moltes gràcies per les teves paraules ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a vosaltres per fer-ho tot tant bé! Una abraçada Maria!

      Elimina