OUR BOOKS

9/10/14

Mari Pili en biscuter. Ferrandiz. Joan Ferrandiz Castells. 19??






Aquest és un dels meus llibres preferits de Ferrandiz. Un petit conte troquelat sobre la Mari Pili, una nena que conduint un biscuter pel bosc, atropella accidentalment un pobre conillet... per sort però, tot acaba bé!

Aquest és una edició nova de fa un parell o tres d'anys, però ja el tenia quan era petita. M'encantava mirar-me els mil detalls de les il·lustracions i imaginar-me com devia ser la casa de l'arbre del mussol doctor :D

This is one of my favorite books by Ferrandiz. A little die cut book about Mari Pili, a girl who while driving a Biscuter (a little car) in the woods, accidentally runs over a poor bunny ... but luckily, the sotry ends well!

 This is a new edition of a two or three years ago, but I had it when I was a little child. I loved to look the thousand details of the illustrations and imagine how it must be the treehouse of Dr. Owl: D

2 comentaris :

  1. jo també el tenia!!
    i el de "la ardilla hacendosa", que era el meu preferit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Crec que m'agraden tots els llibres del Ferrandiz, és tant dolç!

      Elimina