ELS PROBLEMES CREIXEN

31/10/14

Els de Singulares Magazine van demanar-nos una cançó per fer una llista de reproducció que farà de banda sonora mentre dura l'Inventory Room Barcelona d'aquest cap de setmana i poder sentir-nos així com a casa durant els tres dies. Una cançó especial i que no pugéssim parar de cantar. 

Les tres dones de casa estem enganxades a l'àlbum La Fília i la Fòbia des que vam veure en Joan Colomo al Portal 22. I així de primer cop, vaig triar Dona negra. Una cançó genial, super inspiradora. 

Però aquesta setmana plena de feina, d'anar amunt i avall, llarga, estranya d'horaris i sobretot molt - molt cansada, només puc sentir dins el meu cap una vegada i una altra aquesta: Els problemes creixen ^.^ ha ha ha! 

Que passeu bon cap de setmana! Us esperem a l'Inventory Room Barcelona!

 Happy weekend!

Una gran contractura 
em recorre l'esquena
l'edat passa factura,
tinc un cos que fa pena.

Cèl·lules que envelleixen
i neurones que es moren,
els problemes que creixen
i totes les pors que tornen.

I de cop m'agafa molt mal de cap
segur que és per culpa del tabac, 
de cop m'apreta el queixal del seny,
és fruit de la degeneració que m'empeny. 

(...)


Joan Colomo | Els problemes creixen

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada