NIT DE SANT JOAN

23/6/14

A moltes persones les dates i festes assenyalades al calendari no li agraden gens. Això d'haver de celebrar si o si una festa, els fa mandra. D'altres, troben que és una excusa genial per compartir unes hores amb les persones que més estimen. I uns tercers, entre els que m'hi podria incloure, anem variant segons la data...

La Nit de Sant Joan és però de les que tinc al sac de les que m'agraden. Potser per això li vaig posar Joana a la meva filla gran ^.^ El cas és que trobo que és una nit plena d'optimisme, de somnis d'un estiu que just comença. Una nit plena d'amics, de música, de cava i de coques. Una nit alegre que any rere any dóna la benviguda a l'estiu. 

Us deixo un dibuix i una cançó: The Moon song de Karen O

Bona nit de Sant Joan! 


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada