INSPIRING BITES #28

30/4/14

DECLARO QUE

- Vaig decidir obrir el meu armari, deixar-hi entrar la primavera i trencar el monocromatisme habitual.

- Vaig entrar al Pull & Bear  decidida a comprar roba de colors clars, primaverals, amb estampats de palmeres, flors, ratlles marineres.

- Vaig quedar-me aquesta dessuadora amb un look de "new xandalisme" florejat, amb les inicials de la ciutat dels meus somnis (NY).

- Inevitablement, en passar davant aquesta samarreta a la secció dels nois, el meu radar es va disparar i no hi va haver manera humana de frenar-ho.

- #backtoblack #teenspirit #nohihamanera



STATEMENT

- I decided to open up my closet and let the spring to come in there, to break the habitual monochromatism.

- I step into Pull & Bear decided to buy light colored clothing, with flowered pattens, palm leaves and navy stripes.

- I actually bought this pink sweater with palms and capital letters of the city of my dreams.

- But, as I passed by the boys section, my radar makes me turn my head towards this beautiful t-shirt. And there were no way back. 


- #backtoblack #teenspirit 

Listen to SONIC YOUTH on Spotify

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada