INSPIRING BITES #27

25/4/14

En el post d'ahir de coses que m'havien arribat al cor "Touch my heart", volia incloure-hi una frase extreta d'un vídeo que em va arribar fa unes setmanes a través d'aquest twit de @xavierplana.

























Vaig mirar el vídeo de seguida, un títol així bé s'ho valia! I el que vaig veure va ser el testimoni de l'Alejandro Galan, un noi de la meva mateixa edat, afectat per ELA una malaltia neurològica degenerativa. 

L'impacte va ser brutal. Impressionant, un testimoni de vida com n'hi ha pocs. Vaig pensar que l'exemple de l'Alejandro bé es valia un post sencer per real, sincer, inspirador i encoratjador.

I justament avui des del Món a RAC1 (on l'havien entrevistat el passat mes d'octubre) ens diuen que els familiars de l'Alejandro han comunicat que l'avenç de la malaltia ja no el deixa parlar. Així que avui, encara pren més sentit i significat aquest Inspiring bites número vint-i-set. 



This is video by Alejandro Galan of 37 years, affected by a degenerative neurological disease. A personal testimony of life. I thought the example of Alejandro worth an "Inspiring bites" post for real honest, inspiring and encouraging.

1 comentari :