SELFIES

25/3/14

Les nenes i jo participarem en aquest preciós projecte fotogràfic de la Meritxell Perpinyà: Som així: La bellesa natural de les dones reals. 

Em costa molt posar-me a l'altra banda de la càmera i sé que m'ho passaré bé, però que em costarà. Per això vaig fent teràpia amb unes quantes selfies ^-^. Podeu veure la resta aquí. Sense maquillatge, llum natural.

The girls and I will participate in this beautiful photographic project by  Meritxell Perpinyà: Som així: Natural beauty of real women.

Is very hard for me to put myself in the other side of the camera and I know I'll have a good time with my girls, but it will be a bit difficult. So I do some therapy with selfies ^-^. The rest can be seen here. No make up, natural light.


6 comentaris :

  1. O deu meu! un monstre!! argh! argh!! aaaahh!!!

    Es conya, estàs prou bé, si senyora, prou bé ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mooooltes gràcies Pons! Tot un honor venint d'un 007!

      Elimina
  2. hello, laia! you are so beautiful!
    and i understand because it's hard for me too..

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oh, thank you Lu!
      Well, this is a good therapy! Just try it! ;)
      Kisses!

      Elimina