DONART

7/11/13

Com vaig dir-vos fa uns dies, ahir vaig participar en la jornada DonArt sobre dones i il·lustració. Em va encantar poder explicar la meva (breu) experiència en aquest món que tant m'apassiona i compartir-ho amb l'Empar i l'Isabel. 

Però sobretot em va emocionar profundament poder conèixer a la Roser Capdevila. F-A-B-U-L-O-S-A!

As I told you two days ago, yesterday I attended the seminar on women and illustration DonArt. I loved being able to explain my (brief) experience in this world that I love so much and share it with Empar and Isabel.
 
But mostly I was deeply moved to know Roser Capdevila. F-A-B-O-U-L-O-S-A!


6 comentaris :

  1. Ooohh quina emoció!! Enhorabona per aquesta jornada tan especial!!

    ResponElimina
  2. Molt bé, molt bé. Fes-te pas, que es necessita gent com tu.
    Per quan la sèrie de dibuixos animats de la Clara i l'Oriol???? No em diguis que no seria xula!! Pensa, pensa......
    Petons,
    Chusa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tant de bo! Amb el vostre suport segur que el caminet és més fàcil :)
      Mega petons!

      Elimina
  3. Enhorabona! Una experiència màgica i que obre expectatives. Me n'alegro molt!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies i benvinguda! Siii, sobretot obre molt la ment i allunya fantasmes tontos que de vegades ens ronden massa pel cap! :D Una abraçada!

    ResponElimina