LA FESTA DEL SUPERS

21/10/13

Quan ets pare de vegades (moltes, sempre? :D ) has de fer coses pels fills, i aquesta encara era a la llista de coses per fer des de feia un parell d'anys... La Festa dels Supers. 30.000 persones! Hi tornarem l'any que vé? Qui ho sap! :D 

When you're parent sometimes (many times in fact. Always, in fact :D) must to do somethings for your children. And this was still on the "things to do" list for the past two years... "La Festa dels Supers", a TV kids channel party. 30.000 people! Will go there again next year? Who knows! :D











4 comentaris :

  1. Què guapissimes estan les nenes!!! i què marassa estàs feta, jo de moment m'he escaquejat cada any. :S
    Sara

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres" no em deixa respondre!!! És el tercer missatge que escric :( Deia que de marassa res, que els hi deviem pobretes després de dos anys entrenant-se amb el "em moc, em moc m'agrada l'esport" i l'"uh oh no tinc por" :) Petonets i gràcies per comentar!

      Elimina
  2. Jaja, veig que tu ets una marassa, jo de moment he anat trampejant la situació, però un any o altre em tocarà "pringar"... Moriré en l'intent? Vull dir, és molt engoixant això de les cues??

    ResponElimina
    Respostes
    1. El que li he dit a la Sara, els hi deviem!
      Es veu que aquest any ha estat més ple que mai...o sigui que ens hem estrenat per la porta gran! T'has de carregar de MOLTA paciència Txell...No vam poder fer gaires activitats, només la dels Dinamiks...ara, ells s'ho passen de conya amb ben poca cosa. Petoneeets!

      Elimina