CONILLETS | BUNNIES

5/9/13

A Pinterest vaig crear dos boards, un per la Joana i l'altre per la Martina per anar-hi col·leccionant les coses que els agraden: des de roba, dibuixos, joguines. Generalment sóc jo qui els omplo pensant en les coses que més els agraden i d'altres, ens asseiem amb l'ipad al sofà i anem col·locant imatges. 

I un dia, la Martina es va enamorar d'aquest preciós conillet d'amigurimi original d'All about ami. El volia si, o si. Tot el dia me'n parlava: "Mama, i aquell conillet, on el podem comprar? No es compra Martina, es fa. Es fa amb ganxet. I jo no en sé fer ganxet! No te'l puc fer, em sap greu!".

Però de sobte, se'm va obrir la llumeneta: La Margarida!

Pels qui no coneixeu la Margarida Paredes, podeu fer un tomb pel seu bloc i veureu les coses tant precioses que fa ja sigui cosint o fent ganxet i sobretot, el bon gust que té. També la podeu seguir al seu article quinzenal "Agulles de Ganxo" al Reus Diari, on apropa de forma super fàcil i assequible tota mena de DIY i crafty things. 

A mi em van enamorar aquestes difresses que va fer el febrer passat pels seus preciosos nens i el fantàstic cartell de les Festes de la Misericòrdia de Reus del 2012 amb les seves companyes de guerrilla i ganxet, les Ganxetes del Pòrtia.










































Així, que de seguida vaig poder, vaig fer-li l'encàrrec i ella va acceptar encantada! Iuhuuuu! I el que veieu més avall n'és el resultat: no un sinó dos preciosos conillets presentats d'una forma tant bonica, tant Margarida! Moltíssimes gràcies! Les nenes estan encantades i els carretegen tot el dia amunt i avall :)

Ooops! Què hi deu haver dins el cistellet?

Oooh! Algú treu el cap!

I no vé sola!

La Maia

L'Anna

I clar, els conillets han de menjar pastanagues

I un bonus track! Ganxet en 3D

Happy #1

Happy #2
















6 comentaris :

  1. Uouououououoooooooo! Pell de gallina! Moltes i moltes gràcies pel súper post! Quines fotasses! Mira que ahir amb les presses se'm va passar fer algunes fotos als conillets abans de portar-vos-els (m'agrada tenir fotos de totes les xuminadetes que faig)
    Aix! M'haig d'eixugar la llagrimeta i tot! Quines filles més maquíssimes que tens i quina tarda més agradable que vaig passar amb vosaltres. Sou un solets!
    Gràcies guapa!

    ResponElimina
  2. Ha ha ha! I ara Margarida, gràcies a tu! Les hem ensenyat a tothom avui i estan triomfant a tope :D Molts petonets! MUAS! ^-^

    ResponElimina
  3. Molt xulos aquets conillets!!!! I el cartell de Misericòrdia, uff dels que més m'ha agradat! :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. És q tant la Margarida com les ganxetes són unes cracs! ;)

      Elimina