ULLERES DE SOL | SUNGLASSES

18/7/13

Aquest post em fa una vergonya tremenda... i és que m'agrada molt fer fotos però no m'agrada gens posar-me davant la càmera. D'aquí a que em veieu amb ulleres de sol que m'ajuden a portar-ho una mica millor :P

Però si he fet sortir les mini Apanones amb els respectius modelets Bobo Choses i que ja vam ensenyar aquí, aquest any que jo també tinc el meu, havia d'ensenyar-lo una mica no? ^-^ Doncs aquí el teniu! 

Totes les fotografies exepte la 2 són de la Martina Apanona.

This posts ashamed me a little... I like take photos very much, but I don't like beeing in front of the camera. That's why I use my sunglasses, for a better shooting session B) 

But if I take photographies of my little girls with their Bobo Choses clothing (we show it here), now it's my turn because this year I have my t-shirt too! Here we go!

All photos exept #2 are by Martina Apanona.









6 comentaris :

  1. Divina, divina, guapissimaaa
    Sara

    ResponElimina
  2. guauuu! què xules! m'han agradat molt!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei Thaïs, gràcies! Ta feta una crack la Martina! :D

      Elimina
  3. Ai ai, vigila que la Martina et pendrà el relleu d'aquí quatre dies. Les fotos són precioses!!!!! Si et ve de gust t'he deixat un premi al meu blog.

    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola guapaaa! Oh, quin desastre! Ara veig que no etvaig contestar tot i que vaig passar pel teu bloc! A veure a veure si les peques agafen la meva afició! ha ha ha! Petoneeets!

      Elimina