MARCELINE

16/7/13

Amb Adventure Time em passa com amb The Simpsons: Encara que hagi vist els capítols 20 vegades, gairebé mai em fa mandra tornar-los a veure :D

Ha estat un gran descobriment aquesta sèrie que ara passen al canal infantil Boing. M'agrada T-O-T d'aquests dibuixos que narren les aventures al País d'Ooo d'un nen de 13 anys, en Finn i el seu gos groc i màgic Jake: els personatges, les històries, els dibuixos, la música, els colors, els detalls...és inacabable i en cada episodi pots redescobrir coses que no havies vist abans.

Tinc especial predilecció pel gos Jake. Bandarra, però tendre, divertit i amb un gran cor. A la sèrie, també hi ha personatges femenins: Princesa Xiclet, Trompi, PEB... però sens dubte la meva preferida és Marceline. Perquè és valenta, malcarada, rockera i sobretot, vampira!

Així que inspirada per la versió que fa unes setmanes l'Eva Carot va penjar al seu bloc, em vaig animar a fer un fan art versió Apanona de la Marceline. Apa!

Adventure time is that kind of series, like The Simpsons, that can be seen for thousand of times and never get tired. 

It was a great discover! I love EVERYTHING of this cartoon that explains the adventures in Land of Ooo of Finn the Human and Jake the dog. I like the characters, the stories, the drawing style, the music, colors, details...it's endless, and in each episode could discover new things and elements that kept unseen in previews. 

I have special predilection for Jake the dog, a bit hooligan but tender, funny and with a big heart. In the series, there are also female characters: Princess Bubblegum, Tree Trunks, Lumpy Space Princess... but my favorite is definitely Marceline. Because she is brave, wild, rocker vampire! YEAH!


2 comentaris :

  1. Sóc seguidora intermitent de la série, El mundo de Gumball, que m'apassiona tant com a tu la d'Adventure Time...la meva filla (gran ja, amb quasi 14) n'explica meravelles! Ja veig que hi hauré de donar un cop d'ull! ;-)

    Per cert:La teva Marceline és una monada...Apanona, ets una crack!

    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Iooou! Moltes gràcies Maleta! ^-^ Celebro que t'agradi!

      Mira, amb això a casa tenim bàndols: uns són més de Gumball i altres més de Hora de Aventuras. Ens agraden molt les dues, però són diferents ;) Jo sens dubte sóc de Hora de aventuras! Ha ha ha!

      T'hi has de posar i ja veuràs com t'encanta!

      Petoneeets!

      Elimina