FIRA MINICRAFT AL MINIPOP. PART 1

3/6/13

Dooooncs ja està, ja ha passat! 

El divendres a la tarda i tot dissabte vam muntar paradeta a la primera fira Minicrafts del Minipop a Tarragona! Ha estat esgotador, sobretot pel vent que no va voler deixar de bufar malgrat que el dia era radiant.

Però també ha estat molt gratificant per mooooltes coses: per poder posar cara a moltes persones que només coneixia via internet; per poder conèixer persones amb propostes molt boniques; per poder tastar pastissos i galetes genials de La Cocotte i els sorprenents núvols de Mamapot, la mama cuinera de la Natàlia de Le Petit Pot; per poder veure per fi la primera col·lecció d'Apanona: llibretes, postals i posters!

El Minipop el vaig poder disfrutar molt poquet :( les nenes van arribar arrassant, sobreesverades i a més vaig haver de combinar-ho amb atendre la paradeta! Elles, malgrat tot, s'ho van passar super bé i van jugar, ballar, fer tallers, pintar-se la cara, berenar xocolata amb xocolata... Fins i tot van tenir temps d'escapar-se sense sabates! O.O

El que si que vaig poder fer, va ser algunes fotos i aquesta setmana les aniré penjant per fascicles. 
Començarem amb algunes fotos de la paradeta! 







8 comentaris :

  1. tot un plaer de coneixet, m'encantan les teves creacions, espero coincidir alguna altre vegada, una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Igualment Maite! I si, espero poder coincidir amb vosaltres ben aviat! Una abraçada!

      Elimina
  2. Quines coses més xules! Jo vaig ser-hi però com a voluntària! :) M'encanten les teves il·lustracions!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Blanca! I em vas veure? I no em vas dir res? :D Homeeeee!!!

      Elimina
  3. Quin stand més bonic et va quedar!! Enhorabona!!

    ResponElimina
  4. Moooltes gràcies guapa! Ho vam fer tant bé com vam saber! :)

    ResponElimina