ÉS LA CINC | IT'S A SIN

14/6/13

Un dia fa anys, anant a comprar al Carrefour vaig trobar en oferta aquest CD dels Pet Shop Boys. Tot i que no n'he estat mai superfan, me'l vaig comprar perquè (a més que estava baratet, baratet) forma part de la banda sonora de la meva infantesa i primers anys de l'adolescència i m'agrada escoltar-los.

Fa un temps amb les nenes, vam obrir una de les capses en què guardem els CD i va aparèixer de nou. Cansada de sentir sempre els mateixos grups al cotxe, el vaig agafar. I a les nenes els va encantar. Ara quan el tenim posat al cotxe, no paren de dir-me: "Mama! Posa la 5, posa la 5!" i la 5 és aquesta: 



Aquest matí l'han sentit a la ràdio de nou i quan la Joana ha sabut que fan un concert al Sonar de seguida m'ha dit: "I perquè no els anem a veure!" Ai filla,  ja m'agradaria, ja! Si fos per elles, aniriem a tot arreu! :D

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada