BRESSOLS | COTS

27/5/13

Des de fa temps que hem entès la importància de reciclar i de reutilitzar roba, mobles, electrodomèstics. La crísi econòmica en aquest sentit, ha jugat més a favor del reciclatge i la reutilització de diferents objectes i ens ha asserenat en l'esbojarrada cursa del consumisme. 

El que és millor de tot plegat, és que objectes que fins ara no tenien valor, estan cobrant-lo i per partida doble: tenen una nova vida i a sobre són tendència! 

Avui us presento algunes propostes de bressolets i moisès de fusta, de vímet i de canya, molt utilitzats als anys 70 i 80  però que després havien caigut en desús. Roba nova, una capa de pintura i ja queden absolutament actualitzats i llestos per acollir suau i dolçament els nous bebès que arriben ^.^

Aquesta entrada em fa gràcia especialment perquè les meves filles van dormir els primers mesos de vida en el meu bressol de vímet de finals dels 70 i que va anar passant per diferents nens i nenes de la família (i que espero que continui passant!)

Llarga vida al reciclatge!

Nowadays, we know about the importance of reusing and recycling: clothing, fornitures, appliances. The economic crisis has been in favor of recycling and reuse of different objects and we are quieter in the crazy race of consumerism.

Which is the best, is that objects that until now had no value today have a new life and are on trend!

Today I show you some proposals of cots and bassinets of wood, wicker and cane, widely used in the 70s and 80s.  New fabrics, a coat of paint and the cots are absolutely updated and ready to welcome sweetly and softly new babies ^.^

This post makes me particularly happy because in the first months of life my daughters were sleeping in my wicker crib of the late 70s. Then this cot went through several children in the family (and I hope it will continue going on!)

Long life to the recycling!










 


2 comentaris :

  1. Quins records, per favor. Així que he començat a veure les fotos, se m'ha aparegut el bressolt que vam fer servir els meus germans i jo, quins records tan preciosos! Ptns.

    ResponElimina
  2. a casa encara tenim tots els bressols de "a saber quan"!!!els que són de fusta, els meus fills els han utilitzat i utilitzen...però...també en tenim de metàl-lics!!!rovellats!!

    ResponElimina