CALCOMANIES | TEMPORARY TATOOS

9/4/13

Durant molts i molts anys al menjador de casa vam tenir una foto de quan era petita. Com en tantes altres cases, no? Era una fotografia d'estudi d'aquelles de posar cara de bona nena.

En tinc un record absolutament nítid del dia que em van fer les fotos i la feinada que vam tenir col·locant-me les mans per tapar les calcomanies (llavors en deiem així) que duia a cada mà. Va ser una petita odissea i finalment vam aconseguir que només es veiés un elefant vermell i blau :)

M'encantaven les calcomanies i volia dur-ne tot el braç ple! Amb els anys em va passar la dèria i ara són les meves filles a qui agrada dur-ne. A banda de les que donen en les bosses de patates fregides, avui dia tenim l'opció de comprar tattoos temporals molt estilosos tant per nens com per grans, dibuixats per grans il·lustradors. Aquí us deixo algunes opcions i exemples! Trieu els vostres preferits!

During long, long time we had a picture of me when a was I little girl decorating the living room. As many other houses, isn't it? It was a photography studio, those one to put good-girl face. 

I have a very clear memory of the day of the shooting and the hard work that my mother and the photographer did in order to hide my temporary tattoos I wear in each hand. It was a little odyssey and finally we couldn't hide a the little red and blue elephant of my right hand :) 

When I was a little girl, I looove that temporary tattoos and now are my daughters who love it. Apart from these gived in crisps, today we have the option to buy very stylish and nice temporary tattoos for both children and elderly, drawn by great illustrators. Here some examples and options! Choose yours!

TATTLY

Blanca Gómez











   
Julia Rothman




Oliver Jeffers
Steve Mak

Marc Johns



























                               







TATTUUM by Chispum

 

 

     

7 comentaris :

  1. Sí, si us plau! totalment a favor de tatuar-se fins al monyo...especialment aquests que són tan efímers (fins i tot una mica massa pel meu gust).

    Ps. Per cert, un dels retrats més xulos que he vist a la meva vida, és un de la meva cosina quan era petita (tenim la mateixa edat, més o menys), en blanc i negre...assentada a terra i amb uns braços plagats de calcomonies, fent filera...què tendre!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si no, de vegades sap greu quan van esborrant-se tant ràpid :( Jo de petita volia dur-ne fins dalt i la mare no em deixava :D Que bonica deu ser la foto que dius! Sóc fan de les fotos de nens, no es nota no? :)) Petoneeeets!

      Elimina
    2. Fotos de nens en actituds quotidines, volia dir :D

      Elimina
  2. M'encanta!!! Jo en vull una caixa plena, d'aquestes!!! Jo recordo l'emoció que sentia quan era nena i me'n posava, i encara sento l'olor a xiclet i la frescor de l'aigua!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sii!!! I la llefiscositat de la pega, i la màgia de la transferència! Ooooh! O_o

      Elimina
  3. Potser seria una bona solució per a mi que m'encanten els tatuatges, però com que son per sempre no me'n puc fer cap... no pararia de fer-hi retocs!!! XD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ha ha ha! La tria que jo he fet ét tota de dibuixos, però pensa que a la wweb de Tattly, per exemple, n'hi ha de tipogràfics o amb cenefes, absolutament meravellosos! Petoneeets!

      Elimina