BON SANT JORDI!

23/4/13


6 comentaris :

  1. Em quedo amb els tres! Quina preciositat de St Jordi i de Princesa! Neeena, un gran "aplaus"! ;-)
    I feliç diada llibrera!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ooooh! Em posaré vermella! Celebro que t'hagi agradat! Espero que també tinguéssis una bona diada! Una abraçada beeeen forta!

      Elimina
  2. Laia! nomem cansaré de dir-t'ho: rebonica aquesta il-lustració. és tan genial!
    has vist que l'han publicat al facebook de frikids?
    https://www.facebook.com/pages/Frikids/222416841160608?ref=ts&fref=ts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oh! No ho havia vist! Havia vist les Wikimums! :D Mooooltes gràcies de nou Margarida, ha estat tot un èxit aquest St. Jordi! Quina passada! Gràcies per passar, compartir i donar suport! Iuuuhuuu! MUUAS!

      Elimina
  3. M'encanta! Téns un gust exquisit. Tots els dibuixos que fas són preciosos, plens de detalls i em repeteixo, exquisits.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Angels! Ostres, que dolça i amable ets! Com sempre! Em fa molt contenta que t'agradin les cosetes que faig :D Gràcies per passar i comentar!!!

      Elimina