L'AFFICHE MODERNE

7/2/13


Oh! No sabeu quina il·lusió tinc en fer avui aquesta entrada! Per fi!

Teniu una petita ballerina a casa? Us agraden els gatets? Sou una familia feliç? Si heu respost SI a alguna d'aquestes preguntes heu d'anar sens falta la pàgina de L'Affiche Moderne i comprar un dels tres posters d'Apanona que avui surten a la venda!

SIII!!!!

Aprofiteu també per mirar la resta d'il·lustracions i fotografies que venen a l'Affiche Moderne, són una autèntica passada i em sento molt orgullosa de poder-hi formar part!

Vull donar les gràcies a la Melanie, que ha tingut una paciència infinita amb mi, seguint i fent d'editora dels meus dibuixos! Una abraçada!





Oh, I'm very excited to write this post today!!! At last!

Have a little ballerina at home? Do you like kitties? Are a happy family? If you answered YES to any of these three questions, you have to visit NOW L'Affiche Moderne web site and buy Apanona posters! Go on sale today! 

YEEES!!!

And please, check out all the illustrations and photographs on L'Affiche Moderne, they are absolutely beautiful! I very proud to join them! 

I want to thank Melanie, who had infinite patience with me, following and editing my drawings! A big hug!

1 comentari :

  1. Que bé, Apanona! M'encanta, m'encanta, m'encanta! Felicitats i a seguir fent la feina tan ben feta com fins ara! Yiiiiiiiiiiiiiha!

    ResponElimina