CARNAVAL & PRACTICES

12/2/13

Aquest any hem repetit la disfressa de Lila (però sense perruca) i hem innovat (XD) amb una princesa medieval/Rapunzel (aprox). 

Com veieu, no anem gaire més enllà de posar-nos la disfresssa, som austers! I això és el que em tansmeten les fotos que vaig tirar, que per cert, van dedicades al Ferran, un profe de fotografia pacienciós :D

Ferran, passat l'agobio inicial, aquesta vegada n'he vist resultats! Segur que poc a poc, m'en sortiré! :D Moltes gràcies!








10 comentaris :

  1. Unes fotos maquíssimes, quasibé tant com les teves princeses ;D
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies mil Marta! Jo tobo que em van quedar una mica sòbries, la veritat. Sobretot ara que tenim la vista tant (mal) acostumada a filtres d'instagram :D

      Petoneeets!

      Elimina
  2. Res, instagram és instagram, això és artesanal! Precioses (les fotos, les princeses, les seves mirades... i la teva!).

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    2. Gràcies guapa! Artesanal total :)! Bé, total toal no q la càmera és digital ;)

      Elimina
  3. Quines disfresses més boniques apanona!! La Teresa també volia anar de Rapunzel però no vaig tenir temps de fer-li i vam aprofitar una disfressa que ens van deixar :-(

    http://agoodteacherneverstopslearning.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ui, nosaltres som de botiga :) ja m'agradaria saber cosir i fer jo mateixa lesdisfresses :( ! Gràcies!

      Elimina
  4. La cosa va de princeses! A les guapes no els calen emperifollaments!
    Unes fotos molt maques, és xulo entendre la càmera i aconseguir els resultats que buscaves oi?

    ResponElimina