L'oficina | The office

1/12/12

Si em coneixeu o heu anat llegint diferents entrades del bloc, ja deveu saber que la meva ocupació principal no és l'Apanona ( i que això em porta de vegades alguns mals de cap i cabòries ^-^). 

La meva vida laboral principal com a tècnica de formació continuada transcorre gairebé sempre entre aquestes quatre parets que avui us presento. 

Ahir va ser un dia molt especial, molt emotiu i trist alhora. Per això, vaig voler fer-ne un report i uns retrats de les persones amb les que treballo dia a dia. Espero que us agradi!

If you know me or have been reading various blog posts, you may know that my main occupation is not Apanona (and sometimes it takes me a few headaches and worries ^ - ^).

My working life as a primary training technique almost always runs between these four walls that I present you today.

Yesterday was a very special, very emotional and sad day. So I wanted to make a
report and some portraits of people I work with everyday. Hope you like it!





 










































6 comentaris :

  1. M'agraden molt les fotos que fas. Transformes en especial coses que veiem cada dia i ni veiem.

    ResponElimina
    Respostes
    1. OH! Gràcies Àngels! ^-^ M'alegra que t'agradin les meves fotos i que passis per aquí a comentar :) Una abraçada!

      Elimina
  2. sorpresa sorpresa... i això k et vaig veure amb la càmera!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ha ha ha! Us vaig agafar ben bé d'improvist, sense amagar-me! ^-^

      Elimina
  3. Fantàstiques fotos. I sigui el que sigui que va convertir el teu dia en trist, espero que ho puguis deixar de banda ben aviat. Una abraçada escrunxidora.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Àngela! Ai noia, portem unes setmanes que ens cal una paciència infitita!Però no perdem la perspectiva i mantenim la vista fixada en un horitzó que per força serà millor!!! Un petonàs guapíssima!

      Elimina