BON NADAL | HAPPY CHRISTMAS!

17/12/12

Bona nit a tothom! 

Ja ens trobem em plena voràgine nadalenca! Si! 

Llums de colors, decoracions, pessebres, arbres, tions, torrons...un no parar! I el que es prepara per les setmanes que vénen! UFFF!!! 

A Apanona tanquem la barraca del facebook i del blog fins dia 7 de gener per començar el 2013 amb força i energia.

Mentrestant, per desitjar-vos que passeu unes mooolt bones festes i un bon inici d'any, us deixo amb una fantàstica selecció de canalla plorant a la falda dels Reis d'Orient i de Santa Claus.

Si us plau, no feu patir així les vostres criaturetes!!! MOOOLT BONES FESTES A TOTHOM!


Good evening to everyone! 

We are in the middle of crazy days before Christmas! Yes!

Lights, decorations, nativities, trees, "tions", candies ... a non-stop! And preparing for the weeks to come! UFFF!

Apanona facebook and blog will be closed until January 7 to start 2013 full of strength and energy!

Meanwhile, to wish you to enjoy your sooo happy holidays and a happy new year, I leave you a great selection of kids crying on the lap of 3
Three Wise Men and Santa Claus.

Please don't make your kids suffer! So HAPPY HOLIDAYS FOR EVERYONE!

 











2 comentaris :

  1. M'hi sento identificada amb aquesta mainada! Jo mateixa de petita, exigia que a la porta de la meva habitació posesi'n un rètol que posés "No entreu, si us plau" de la por que m'arribava a fer, despertar-me i trobar-me tres homenassos barbuts, en la foscor de la nit!!!!
    En fi, jo sempre he estat una persona valenta! ;-)

    Bones Festes Apanona, i fins l'any vinent!
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ha ha ha! Oh Maleta, que malament ho devies passar! Ara riem, però quan ets petit és tot un món! A ma filles els va passar el mateix els primers anys, ara ja la recompensa s'ho val passar una estoneta de por :D

      Molt bones festes per a tu també Maleta i fins el 2013!!! Una abraçada!!!

      Elimina