Summer dresses by Chinche

5/7/12

Com heu vist en diferents entrades a Apanonablog, m'agrada mostrar-vos marques de roba de nens que surten una mica de les més conegudes i tradicionals. A més, sempre que en tinc l'oportunitat i les col·leccions van amb el nostre estil Apanonil, m'agrada poder comprar peces de roba de dissenyadors locals: Bobo Choses, Picnik Barcelona, Yporqué....  

Fa un gairebé un any vaig presentar-vos en aquest post a Chinche una de les marques de roba infantil feta a Barcelona més rockera. 

En veure les fotografies de la campanya promocional de la col·lecció primavera/estiu 2012 de Chinche, em vaig enamorar automàticament de dos vestits ^-^ i no em vaig poder resistir: vaig entrar a la botiga/blog de moda Kidsme (que per cert, heu de visitar si voleu estar a la última en tendències de roba infantil) i vaig comprar-los.

El resultat, aquí el teniu: dos vesits moderns, super funcionals (és el que els pares volem no? Rentar i posar, rentar i posar :D) de molt bona qualitat i que agraden a tothom que els veu!



 


As you've seen in some posts in Apanonablog, I love to introduce you children's clothing brands that appear slightly different from the traditional and best known brands :) Also, whenever I have the opportunity and the collections presented are from our style, I like to buy clothes from local designers: Bobo Choses, Picnik Barcelona, Yporqué...
 
Almost a year ago I introduced you in this post to Chinche a rocker children's clothing
brand made ​​in Barcelona.

Seeing the pictures of the promotional campaign for the spring/summer 2012
collection of Chinche, I automatically fell in love into two dresses ^-^ and I could not resist: I went to the store / fashion blog Kidsme (you must visit if you want in be in the latest trends in children's fashion) and I bought them.

The result, here in pictures: two modern dresses, super functional (perfect for parents and kids) very good quality and that everyone who sees them, love them!

2 comentaris :

  1. He visitat el web i l'he trobat molt dinàmic i divertit, tot i que no he pogut estalviar-me l'ensurt inicial de veure la xinxe, corrent i amagant-se per la pantalla!!!!!
    Ah! La roba, m'encanta i les imatges que has penjat aquí, també!...són teves? :-)

    Muà!

    ResponElimina
  2. Hola maleta! Eh que si? Chinche té un estil roquerillo que m'agrada molt :)

    I si, si que són meves si, les nenes i es fotos (la lupa no per això, és de la tietanna!) HA HA HA! :D

    Gràcies per passar i per comentar!

    ResponElimina