MARC BOUTAVANT

13/2/12


Dissabte per fi vaig poder comprar el llibre de Marc Boutavant La volta al món de Muk! Ens ha encantat, ens vam passar una bona estona mirant i remitant els infinits detalls que hi ha a cada pàgina, a cada país que visita el petit ós Muk. És fantàstic, val molt la pena que us el llegiu/mireu si és que ja no ho heu fet perquè el llibre va sortir el 2007! Gairebé 5 anys! 

M'encanta l'explosió de colors i de detalls, aquest estil dels anys seixanta, els caps enormes i els cossos petitons. Us deixo uns quants dibuixos de l'autor francès perquè els disfruteu tant com jo he fet. En podeu veure alguns més si feu clic aquí

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Finally last Saturday I could bought Marc Boutavant book "Arround the world with Mouk! We are delighted and we spend a good time looking at the infinite details that can find in every page, in every country that the little bear Mouk visits. It's absolutely fantastic!

I love the explosion of colors and details, this sixties style, these big head and small bodies :)  I leave you some drawings of this french author to enjoy them as I do! To see more drawings, just click here.





10 comentaris :

  1. M'encanta!! Me l'apunto per la propera, que dissabte ja ens vem firar, bé més aviat em vaig firar, je je.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ha ha ha! Estava molt bé de preu! 9 leuros! A l'Abacus :) Val la pena, de veritat. Gràcies per passar Núria!

      Elimina
  2. Ostres! No el coneixía en Marc Boutavant. És fantàstic. M'han encantat les seves il·lustracions. Moltes gràcies per donar-lo a conèixer. Em sembla que d'aquí poc en faré una publicació...

    Moltes salutacions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs apa, apunta el nom per al teu bloc! Eh que sí? És fantàstic l'esclat de colors i la profusió de detalls!

      Elimina
  3. És molt bonic i divertit! Nosaltres fa temps que el tenim i a casa té molt èxit! Sempre juguem a buscar-hi detalls i no te l'acabes!
    Una abraçada! Tens un blog preciós! :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marta! Gràcies per les teves paraules sobre el bloc! Jo fa temps que el tenia a la llista però fins aquest dissabte que no va arribar el moment. I és tant fantàstic! En certa manera em recorda als llibres de buscant a Wally, que un cop l'havies localitzat, et passaves una bona estona xafardejant per la pàgina què feien la resta de personatges :)

      Gràcies per passar i comentar Marta! Benvinguda!

      Elimina
  4. Sóc súper-fan de'n Boutavant! (toma, rodolí!) Els seus dibuixos són addictius, oi?
    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. SIII! Completament addictius! Bentrobada Maleta! Et trobavem a faltar! ;)

      Elimina
  5. OHHH quin post més maco són realment precioses les il.lustracions......molts petonets plens de màgia...muuuaaa

    ResponElimina
  6. Uoo! Pintoreta!Eh que si? Són realment boniques i plenes de color! Moltes gràcies per passar! Petonets plens de màgia per a tu també! ^-^

    ResponElimina